.



Då är det min tur att gästblogga här hos Tilde! Mitt namn är Lisa Hugner och jag är sexton år gammal. Jag rider på Överby Hästsportförening oftast på hästen Queen's Decibel.
Först tänkte jag berätta lite om hur jag känner Tilde. Vi har gått i samma klass från sexårs till nian, vi rider i samma stall fast hon började några år innan mig. Så ja, vi känner varandra rätt så bra haha!

Min sköthäst heter Cayenne, hon är en liten söt tant på snart 22 år. Har skött henne sen i början av 2005 så nu blir det nästan 6 år. Hon är verkligen världens underbarste! Hon är så himla snäll och så egen på något sätt. Hästen är bäst<3








Nu ska jag berätta lite om ponnyn Queen's Decibel. Jättesöt brun d-ponny. Har ridit väldigt mycket på henne dom senaste 2 åren, det var väldigt svårt i början tyckte jag för hon kan bli spänd och stretig lätt men nu känns det som jag har hittat rätt! Ibland iallafall haha. Tycker hon är väldigt rolig att rida på, men vissa dagar är hon spändare än andra dagar. Ska försöka rida mycket privatlektioner nu så vi kanske kan tävla i vår :)









Sorry alla för sen uppdatering, inlägget kom tydligen inte upp förut men jag har en massa pågång så in igen och checka!! :D
Raderade asmånga bilder, kanske gör ett annat inlägg med dom om ni vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0