Lamicell

Medans jag ändå är igång om att prata om utrustning måste jag bara säga.
GLÖM INTE LAMICELL!
Länge sen jag såg så fina saker som Lamicell har.
Asså Lamicell in my <3  aaah jag dör!


Lamicell Master
Snyggaste hjälmen i världshistorien. Fick den i julklapp, eller pengar till den, för dom hittade den inte i nån affär..
Ska nog köpa den i Göteborg, annars beställer jag den från internet.


Lamicell schabrak
HUR SNYGGT? SÅ SNYGGT.
behöver inte säga något mer än P-E-R-F-E-K-T-I-O-N!


Lamicell PRO
Precis som Whitaker har Lamicell hur mycket som helst att välja mellan, och allt är så SNYGGT!


Hade jag häst så skulle den seriöst få bo i Lamicell grejer..



Kommentarer
Postat av: Rebecka

schabraket är asfult

2011-01-17 @ 16:12:02
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: Elin

sånna där skydd har ilka ;D

2011-01-17 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0