om sara metwally

Nu är jag redo för en presentation om mig!

Jag heter alltså Sara Metwally och är 16 år (fyller faktiskt år idag! :D). 
Jag känner Tilde genom stallet, som Sanna också gör. Började rida när jag var kanske... 9-10 år? Om jag ska va helt ärlig så minns jag faktiskt inte exakt när jag började rida. Men jag tror att jag gick i tvåan-trean. Jag började sköta Darco ganska så direkt efter jag hade börjat rida, och har bara skött honom. Han är min lilla prins, den finaste som finns verkligen! 
Jag rider två gånger i veckan, men jag har inga speciella mål direkt. Jag rider mest på ponnyn Decibell, jag "började rida" henne efter sommarbetet 2009 och har ridit henne för det mesta sen dess. Det går väl helt okej, hon är en fin liten ponny!

Annars så är jag hästskötare åt Tilde på tävlingar, och jag stortrivs verkligen, det är nog det roligaste av allt tror jag :D Det är verkligen lärorikt och jag har lärt mig en massa saker! Och så får vi inte glömma dom roliga personerna som också följer med :D

Jag har (även som Sanna) varit på Öknehult, dock var jag där 2008 också :) Då jag först hade ponnyn Geisha, men 09 & 10 hade jag hästen Jack. Vi hade verkligen sjukt kul dom åren, men jag har av olika skäl valt bort Öknehult 2011. Verkligen synd :(

Oj det blev en ganska så lång presentation, ett <3 till dom som orkade läsa allt haha :D

Jag har en liten idè om vad jag tänkte bjuda på ikväll, ska jag avslöja? Nää ni får nog vänta lite :D Hoppas ni kommer gilla det iaf!
Nu bjuder jag på lite fina bilder istället :D


Darco Crew som består av Tilde på hästryggen, Sandra, Sofia & Hanna och så lilla jag bakom kameran :D Vi har alltid lika roligt på tävlingar!


Fina underbara Darco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0