Ridlektion

Fick rida på min lilla prins<3
Började redan från början med att försöka få loss honom i sidorna. Han följer ju med hela han när man leder i en tygel, vilket är ett tecken på att dom inte är eftergivna i sidorna. men gjorde mycket volter och böjda spår och flyttade framdelen och bakdelen så blev det bättre. vi tränade också idag på galoppfattningar. Dom blev helt okej, en del bättre och en del sämre. Men han kändes väldigt fin i själva galoppen, det var kul!!! fina darco!
Nu har jag skrivit upp vilka tävlingar jag vill åka på i vår, ni får se dom imorgon när vi har bestämt :)
Jag och darco på väg till sommarbetet 2009
Ser ni svaren nu, btw?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0