Ridniiing

Sorry för seg update! Men har haft fullt upp med att packa klart till teneriffa imorn ;D
Red på lilla Darco idag. Var jobbigt idag tycker jag, mycket galoppjobb och det är ju svårast. I början (på framridningen) kändes det inte så bra, han stod emot lite och jag fick inte igenom mycket. Blev bättre sen efter skritten. Då kändes han väldigt fin i traven! Galoppen vara lite sisådär, men blev också mycket bättre mot slutet. Han vara lie tjurig när jag skulle fatta förvänd galopp och typ sparkade lite och bytte tillbaka, men fick till nån. "Vanliga" fattningarna gick bra. Gjorde lite 10 meters volter i galopp också, ibland så stod han emot lite och s tappade vi takt och rytm, men någon i varje galopp fick vi till.
Aja det blev en riktig genomkörare idag och det var ju bra eftersom han slipper mig i 8 dagar nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0