Whitaker

Antar att dom flesta vet vem John Whitaker är?
En as cool hoppryttare som verkligen e jätte duktig (tycker jag) OCH han har ju även ett eget märke!
John Whitaker International LTD!

- Ridbyxor

Dom "vanliga" ridbyxorna, där det står Whitaker lite mindre på sidan av låret.
Tycker dom både är jätte snygga och sköna. Själv har jag svarta med röd text och röda sömmar.
Dom e liksom mjuka och lite annorlunda material jämfört med dom flesta andra ridbyxor.
Ska försöka inhandla ett par till i Göteborg ;) Finns ju dom med autograf över hela låret, tycker dom också e jätte snygga, men mycket svårare att få tag på...


Charles Owen John Whitaker.
Hjälmen som John Whitaker typ varit med och designat, som jag fattat det. Jätte fin, älskar blinget på den, och autografen e lite cool sådär, haha. Däremot passar den ju bara vissa, asså beroende på vilket huvud man har, och tyvärr tror jag inte jag skulle passa i den..


Lila Whitaker schabrak + luva.
Tycker även att Whitaker har galet andra snygga saker. Och det finns typ allt?
Schabrak, skydd, grimmor, handskar och aa you name it!

Bara jag som tycker Whitaker har snygga grejer, eller nån som håller med? :)



Kommentarer
Postat av: rebecka

jag passar inte heller i co men har det endå ;)

2011-01-17 @ 16:11:05
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: helena

ääääääääälskar hjälmen!

2011-01-18 @ 21:13:42
Postat av: Emma

Vart har du hittat det lila schabraket + luvan?:)

2011-08-29 @ 06:25:54
URL: http://reachingforthestars.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0