jooobb

Imorgon så är det första dagen på mitt lilla sommarjobb! :) Ska jobba på Segersta! Alltså där vi har haft praktik under våren. Men min vän Rebecka sviker mig :(
Ska bli kul att få rida och hålla på med hästar igen, känns som att det var ett år sen, fast det egentligen bara rör sig om drygt 2 veckor :p
Hade möjligheten att bo där också, men nä. Vill vara hemma och sova i min säng och kunna träffa mina kompisar om jag orkar, annars skulle jag vara fast där ute haha. Men det betyder att jag kommer behöva gå upp fett tidigt på morgonen och komma hem sent, men mamma kan skjutsa mig några dagar också :)
Så nu är jag taggad när jag har sett fina hästar hela veckan och blivit inspirerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0