dagens ridpass

Red igen i sista gruppen idag och vet ni vem jag fick rida? haha Tolliver! Jag hade inte ridit honom sen han var ny, alltså 2008 :p
Och herre, jag förstår verkligen inte hur Rj kan styra runt ett helt dressyrprogram på honom haha :p Alltså han springer ju fint och böjer på nacken, men han är så ålig! Svårt att få in honom mellan skänklarna på ett rakt spår. Det gick i alla fall bättre i slutet, men gud vad jobbigt det var haha :p
Bra träning för mig också som kan vara lite ostadig i sitsen. Här behövde man verkligen rida hela tiden! Men han var faktiskt ganska rolig. Creds till RJ som rider honom så bra! :)
RJ och Tolliver på enskede -10, deras första lokala tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0