dagens ridpass; programträning

Idag red vi alltså program på lektionen. Och jag fick lite random rida på Champion. Har inte ridit honom på aslänge, men det var kul. Jag red LB:1. Och det kändes inte så bra haha :p vi tjaffsade lite i traven, men han kändes väldigt fin i skritten och galoppen iaf. Sen så hade vi ju ett par missar också, så fick typ tre femmor hehe. Men även någon åtta. Fick 5or på första halten, han stod inte still, sen en galoppfattning som ja, blev som den blev och även en galoppvolt då det blev lite missförstånd haha han svängde typ itne och jag var typ inte beredd så den blev på fel ställe hahha. Men aja det var faktiskt riktigt kul och vi lyckades på nåt sätt skrapa ihop  65,17% och om ni väntar så har jag en film från halva programmet innan kameran dog hehe ;)

Imorgon ska jag också rida program på någon random häst, lite kul och framförallt bra träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0