halloj

jag är inte död haha.
men sa ju i måndags att jag skulle åka bort och nu har jag precis kommit hem! Åkte i tisdags efter skolan direkt till arlanda för att möta upp syskon och pernilla och ta flyget till östersund. Min kusin tog studenten igår och vi hade det trevligt där.
Angående enskede har jag ångrat mig, jag vill tävla där, måste bara hitta någon som kan jobba i stallet på söndag eftermiddag så kan snälla Tosha köra mig! :)
Jag måste bara säga att jag mina föräldrar hade planerat väldigt dåligt inför den här tävlingen, jag fick reda på kort innan att båda skulle åka bort och pappa har sålt bilen med dragkrok, så vi har två bilar utan. Mer problem. Suck på dom alltså!
Men nu är jag hemma och imorgon har jag faktiskt skoldag, tro det eller ej! Dock kommer den spenderas ute på strömdholm för att kolla på deras tävlingar, ROLIGT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0