Önskelista!

Jag vill verkligen ha massa saker i födelsedagspresent.......... Så nu har alla lite att välja mellan heheheh :D
  • Nya ridstövlar!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • En häst skulle inte sitta helt fel!
  • En kamera som kan filma i HD
  • ny data, macbook
  • Förstoring av foton (och jag själv vill bestämma vilka foton, för det har jag redan gjort hehehe)
  • Pengar
  • att någon sponsrar mig med Biljetter till Stockholm och Göteborg Horse Show!
  • Kläder!
  • Gossip Girl säsong 2,3
  • Typ nya ridtröjor
  • Okej nu tog det nog stopp....
Hahah ja nu kan ni ju komma ihåg dethär ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hallå, vilka datum skrev du till Mads att jag kunde jobba? har glömt bort ^^ dessutom, har han svarat?

2011-06-10 @ 23:21:20
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0