panic

jag får typ paniiiiiiik... jag åker imorn och det känns som att jag har 0koll. gaah! :p Måste duscha nu och sen packa! Har tagit fram det mesta som ska med, men inte allt.
Så alltså imorgon efter att hästarna har gått på bete så åker jag till skåååeene! :D ska bli myysigt!
Och sen direkt till falsterbo, så kommer inte hem förns typ 11 juli. Så det kommer bli väldigt lite/ingen uppdatering på ett bra tag. Hoppas att ni klarar er!
Puss&hej
leverpastej
kommer sakna världens finaste ponny<3

Kommentarer
Postat av: sofia

äre du? det är väl färgat? :O (håret..;))

2011-06-22 @ 22:56:41
Postat av: Vilma

O träffa mig! :D<3

2011-06-29 @ 22:43:03
URL: http://proriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0