Tävlingsresultat

Lilla prinsen var så duktig idag. Jag själv hade blodstopp i ena benet typ halva framridningen och var helt handikappad haha. Men sen när det slutade kändes det asbra i traven. Galoppen kändes också bra. Inne på banan kändes det också bra, hade inga direkta missar, en taktmiss i ena mellantraven och blev lite öppen i första galoppfattningen bara. Han stod fint på tygeln i första halten, skrittade bra utan att ladda järnet och ja det köndes bra genom hela programmet. Inte sådär superomg bra, men ändå väldigt bra :)
Fick 67,33% och blev 3:a på det :)
Hade bara sexor och sjuor genom programmet, fick sexor på båda mellantraverna, en galoppvolt, en travvolt som råkade bli lite förstor (onödigt) och sen på hans gångarter och framåtbjudning. Resten var sjuor. Så ja inte superdupermega bra, fick ju inga åttor haha. Men jag är nöjd :)
Juste, jag fick massa 7or i galoppen ju, det börjar verkligen bli bra nu :D och så fick jag sjuor på skritten, har typ aldrig hänt :D
Bilder kommer och ev också en film ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis :D <3

2011-06-05 @ 21:16:44
URL: http://elinloden.blogg.se/
Postat av: Fia

Grattis :D

jaa, bilder och film vill jag se :DDD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0