tisdag, onsdag

Hallådäär.
Kan ju ta och berätta vad jag har haft för mig dom senaste dagarna haha. Igår så var vi till stallet, och jag och lisa åkte moppe. Och på vägen hem när vi kommit typ 300 meter eller nåt haha så får vi punka. Och det börjar spöregna, samtidigt! Haha fett fail. Så vi får låsa fast moppen i en lyktstolpe och gå i våra snygga hjälmar (för att inte bli blöta) utan jacka, till norrviken, där lisas mamma hämtade oss. Hahah.
Sen så åkte jag hem för att senare åka till helenelund för att möta Ronja :) sen tog vi bussen tillbaka och gick hem till lisa och sen mot edsbergsparken där det var typ festival? :p och på vägen möter vi inga mindre än Sandra och Nadine, i en bil! och dom skulle också dit, så vi åkte sista biten med dom, skönt! Det var trevligt där :) bra musik! :D
Sen gick vi till sollentuna när det slutade, vid ett typ. Därifrån åkte ronja nattbussen hem, eftersom tågen hade slutat gå.
Sen idag så åkte vi buss och tåg till stallet. Var där i några timmar och borstade lite på Darco och sånt. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi på såndär handledarutbildning eller vad det heter? så man kan övningsköra. Inte det roligaste direkt, menmen :p Fast det roligaste var att gubben som hade den ringde upp mig företttag sen haha. För han hade uppe en bild på en affär och frågade var den låg. Och den ligger vid vårt sommarställe i skåne, ängelholm, vi har nämligen vart där ett par gånger ;). Och vi sa det, men då sa han att det var fel. Men sen ringde han och sa att vi hade rätt, så jag skulle få en cd-skiva för det haha. Fett random!!
Men ja, missade både skötarmötet och ridningen. Men vi skulle rida ut, så det var inte så hemskt ;)
Och imorgon kommer det en ny häst!
Har hört att det ska vara ett sto på 170, viktbärande, med bra gångarter från Holland. Men sen vet man ju aldrig vad som kommer. Skoj iallafall! :D
Ska kanske ta kort på den och Hot Wood? :p om ni vill se alltså ;)
Nu blev det en väldans massa rader jag skrev. Creds till den som orkade läsa haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett roligt :D

2011-06-15 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0