update

har lite bloggtorka, men jag sitter inte framför datan så mycket på sommaren så då blir det lite tröögt. var i stallet igår och målade lite, sen blev det lite film på kvällen. Och imorse åkte jag till tandläkarn tidigt som 17 och sen hem och sov någon timme till haha. Och efter det åkte vi till Gröna Lund med alla stallbarn! Var roligt som vanligt :D var där tills typ tio innan vi drog hem :) Fast vädret var inte på vår sida hela dagen... Men blev inte så blöt ändå! :p
Imorgon blir det väl också att åka till stallet och sen på torsdag så ska hästarna ridas till betet och på kvällen åker jag till skånelaaaand! jäklar! jag har inte börjat packa :OOOO
måste nog göra det imorn, för direkt efter vi har vart på landet i drygt en vecka åker jag ner till Falsterboooo! :D Tagga galeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0