utflyktsdag ;)

Har haft en mysig dag på stuteri Nådhammar med skolan. Var roligt, hon som äger hela stället berättade massa om fölning och ja massa haha som jag inte orkar gå in på. Men det var lärorikt. Och så har vi klappat fööööl, åh så söta! :D
Och vilket himla fint ställe där alltså, värsta paradiset! Sen åt vi lunch nere vid sjön där vi också "badade" (nästan iaf haha) och solade. Sen så fick vi skjuts till Mölnbo, därifrån skulle vi åka hem då...
Fast tågen går ju typ en gång varannan timme, helt sjukt! så vi fick vänta i nästan en och en halv timme på att ett jävla tåg skulle komma!!
Sen så fick det stoppsignal så vi missade tåget från södertälje hamn och fick alltså vänta där i en kvart också. Och sen därifrån tar det 40 min till t-c. JOBBIGT!
Hängde i stan med Ronjis sen :) och sen när jag skulle ta tåget hem så lyckades jag såklaaart sätta mig på ett PROPPFULLT tåg med heela den FINSKA KLACKEN ! omg alltså, har aldrig varit på ett fullare tåg!! Och så skrek och sjöng dom massa, herre! Hahha men det var lite kul ändå x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0