dagens ridpass

Red med skolan på solna =) Fick rida på Leonardo DiCaprio xD
Har aldrig ridit på honom förut, tror inte att han har gått med nångång. Aja, vi hade markarbete. Han kändes fin på framridningen, väldigt känslig. Fast han blev lite spänd någon gång. satt ner lite sen också, shit vilken skumpig trav haha!
Bomarbetet gick också braa, vi red bommar på böjda spår med någon litet bockhinder i det. Han blev lite stark över bommarna, och jag släppte ytterskänkeln några gånger. Men annars gick det bra. Han var fett rolig ;D Hoppas att jag får rida på honom igen! Skulle vilja rida dressyr på honom.
Han var sjukt söt också!
Leeeeo, bild från solnas hemsida


Nästa vecka är det frilufsdag, tråkigt!
Sen veckan efter ska jag rida på Ågesta för dom som är där ska rida på solna så att dom kan rida för våran mentor Sara. Jag orkar inte åka till ågesta haha :p menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0