dagens ridpass

red på Darco, har inte gjort det sen klubbtävlingen.
Han kändes faktiskt väldigt fin i munnen idag, alltså typ formen och så var han lite mer loss i sidorna än vad han brukar vara. Dock inte i galoppen, där har jag fortfarande en bit kvar.
Nä men det här kändes som att det hade kunnat bli ett väldigt bra pass, men jag typ screwade det. Han var ju somsagt fin i munnen, så jag gled mest runt på det.
Men red lite bättre i andra halvan av lektionen. Dock så var galoppen inte så bra idag. Jag kan ju galoppera runt på fyrkanten och öka och sån men volterna blir katastrofala :p
Bara att kämpa vidare!
Men ändå helt okej idag.
gooosh vad jag är tävlingssugen nu! jag vill tävla och att det ska kännas superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0