igåår

var ju jag på tävling, det var jättekul :) även fast jag gick hemifrån strax efter 6 på morgonen och kom hem kvart över tio på kvällen haha.
vi hade typ med oss sju hästar? eller ja, dom och åkte i omgångar så det var typ max 3-4 stycken där samtidigt.
Var på Kulla Vreta gård, asfint ställe, speciellt riiiiiduset! Underbart! Det var MSVC och MSVB:4
Fast ridhuset dom red fram i var typ 15x23, sjukt litet!
Aja gick bra för mig haha nä men jag gick med hästar, tog av skydd innan dom gick in på banan, tog hästar efter, gjorde iordning och massa sånt :) han se 4 av "våra" hästar.
Så svårt att skriva när typ inga som läser min blogg vet vad hästarna kallas haha.
Men ingen av dom blev placerad i MSVCn, i MSVBn så låg mads 2a tror jag med Hit Master när jag åkte med hem, då hade han precis ridit Calvados, men inte fått resultatet än.
Och så skulle han rida Jimmy Choo när jag åkte, det hade jag velat se men jag orkade inte stanna till typ 21 på tävlingsplatsen :p
Lite rörigt inlägg, men ja det var kul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0