tja! dagens ridpass

Lite seg med uppdatering, men har precis käkat våfflor med grädde och jordgubbar, mums♥
Red på Darco idag, vi fick rida fram självständigt och lägga in alla gångarter, gick bra, kände att jag gjorde och planerade lite bättre idag än vanligt ;)
Sen red vi en övning ett tag, tränade lite på 15m volten vid A, den är så himla svår haha (storleken typ, lyckas iaf aldrig med den på tävling) och fick faktiskt till den ganska bra tycker jag, så sen gjorde jag 10m volter där ist.
Och i slutet red vi på volterna och gjorde tempoväxlingar och fattningar efter det lena sa att vi skulle göra. Han kändes väldigt fin i traven idag!! Var lite svårt med mellantrav på volten i vänster varv bara.
Högergaloppen kändes också helt okej. Vänster var bajsapa idag ;) den är ju svårast och idag så vill han inte alls ge efter i vänstersidan utan när jag skulle ställa vänster tog han upp huvet i luften :p
Fick till det bättre i slutet iaf. får träna extra på det den här veckan :)
jappjapp
och måste bara säga igen, jag älskar vårat nya stall!
gammal bild, snygg sits jag har hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0