min torsdag

Lugn och skön dag på segersta som sagt. Red ju på D2, med kandar också, woho. Andra gången nu haha.
Och så packade vi saker som ska med 3 åringarna till strömsholm imorgon! =) Ska bli så kul att åka dit!
fina d2 (Dsquared SEQ) och Anna på tävling för några veckor sen.
Sen så åkte jag och red lektion på finaste Darco. Lena körde hårt med oss idag, gud vad jobbigt det var! Men det gav verkligen resultat :D Red helt utan graman idag. I början kändes det inte alls bra, han gick inte fram till bettet ordentligt och var hackig och stretade i galoppen. Men sen så skärpte jag mig och chillade lite och då jävlar! han blev jättefin! Gick fram i traven utan att det gick så fort och galopperade på tygeln på volter och fyrkant och i alla tempon! :D Askalas! Också gjorde vi en jäääättefin travökning! Han längde verkligen utan att öka takten :D
Så om jag rider såhär på söndag lär det gå supeeer :) fina prinsen!
bild fotad av issa, 1 maj

Kommentarer
Postat av: Agnes

hej! jag har sökt till realgymnasiet, samma linje som du går! hade varit roligt om du ville berätta lite om skolan, hur det fungerar och så? vore toppen.

2011-05-12 @ 23:55:40
URL: http://agnes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0