Sorry!

Fick en kommentar där det var en anonym som ville se filmer från dom senaste tävlingarna, och ja jag ligger verkligen efter nu! illa.
Men jag håller på att ladda upp dom, och vi kan ju börja med klippet från LBn på hemmatävlingen den 1a maj. Hade ju ett par missar, men annars en bra känsla i travprogrammet och jag klagar inte på mellantraverna här!!! Kolla, speciellt den i slutet.
Men det är kul att se att det är sån grymt stor skillnad på galoppen här och nu, fast det bara är ett par veckor sen!
Han är så mycket mer eftergiven nu. Duktig Tilde och Darco! :D

Kommentarer
Postat av: fanny

blockerat :(

2011-05-27 @ 22:27:29
Postat av: Elin

tilde sa jag ju FÖRFAN, det är blockerat :(((((((((((((((((((((((((((((((((

2011-05-27 @ 22:37:36
URL: http://theincredible.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0