Tävlingsresultat

LC: Darco var väldigt laddad på framridningen och busade en del. :p Blev iaf bättre sen.
Inne på banan kändes travprogrammet väldigt bra, han gick fram bra för skänkeln och så :) Sen halten blev inte så bra, han stod inte riktigt stilla, så fick en femma där. Skritten tyckte jag kändes helt okej idag. Galoppen kändes inte bra, han var inte riktigt eftergiven och blev lite "nickig".
Fick 69,64% och kommentaren: Mkt trevlig uppvisning på lydig ponny som visas i en stadig form. Blir lite rak ibland på böjda spår. Lycka till!
Blev placerad 4a.
LB: Alltså lena körde verkligen hårt med oss till den här klassen. Och i traven red jag verkligen i slutet av framridningen kände jag hur det skulle kännas.
Galoppen däremot var kaaaaoooos. Han galopperade inte ett språng på tygeln och jag vet inte, jag red inte bra.
Inne på banan kändes travprogrammet helt okej, han var inte 100 framme till bettet men annars så. sen så skritten var inte alls bra, han gick inte fram till bettet och sen laddade han med bakdelen i mitten av ridbanan typ och taktade. bus i galoppfattningen. oeftergiven i galoppen.
Nä men hade lite missar i den här klassen men jag red ändå mycket bättre i den här! och mellantraverna blev jag asnöjd med!!
men ah vad jag är besviken. 63,78% och första utanför placering, som förra året.
två domare låg på 64% och en på 62%
har lite svårt att skriva om den här klassen för jag är typ arg
laddad ponny på framridningen till lc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0