Fredag

Solna, wiho. Det är lätt bästa dagen på veckan :)
Red på Glitziboooi! Vi hade markarbete. Han kändes lite seg och så i början. Men det blev bättre och bättre och han blev superglad när bommarna kom fram. Vi red en bana med bommar och små bockar, som vi skulle få in visst antal galoppsprång emellan. Det var kul, det tyckte nog glitz också, hans små öron var spetsade hela tiden :D Så sööt!
Han kändes väldigt fin sen också :)

Jag tror att jag vill ha honom när vi ska rida program... tror inte det kommer gå särskilt bra resultatmässigt haha då det känns som att det inte kommer gå så fort utan ett spö, och så kan jag tänka mig att han blir rätt spänd. Men jag tycker om honom och det blir en bra utmaning. :)

Sen så skyndade jag mig till överby. Och så smörjde jag lite, innan jag följde med Ida och Flash på tävling. Vi åkte till farsta ;) och dom red msv:c1. Det blev lite kaos på vägen dit då det precis hade blivit en trafikolycka så ida ringde till sekretariatet och sånt, men dom trodde att vi skulle hinna ändå och det gjorde vi. Vi fick skynda oss lite extra bara ;)
Dom var duktiga som vanligt, hade nåt litet galoppinslag i en sluta, men annars var det bra tycker jag :) dom fick 64,??% och låg på placering hela tiden tills sista ryttaren puttade ner dom med 1 ynka poäng, lite surt eftersom vi hade väntat där så länge, men :p Kom hem till mig igen vid halv tolv :) då sov jag gott hehe :p
ida och flash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0