måndaag

skola, riktigt jobbigt alltså... eller inte ;) Var en bra dag, fick saker gjorda
Kanske var det för att det kändes som fredag då vi är lediga imorgon OCH på onsdag... Och på fredag ska vi till globen med skolan! jobbig vecka alltså ;D

Till stallet, red på Decibel idag igen. Gick rätt bra idag också, för att vara mig + henne iaf haha.
Vi gjorde mycket skänkelvikningar, och dom gick super. Hon flyttar ju ganska lätt för skänkeln och jag kunde sitta helt okej i dom idag.
Men jao är väl ganska nöjd, mot när jag red henne förra vintern haha, det var typ ett skämt! x)

När jag rider på Decibel längtar jag bara ännu mer efter att få rida ordentligt på Darco, ni förstår verkligen inte hur himla jobbigt det är :(
Jag och Darco till vänster, Lisa och Decibel till höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0