onsdag-segersta

Hade en rolig dag på Segersta. Har tom fotat lite med mobilen ;) bla. så gick jag ut och gick med Candyman, 3x20 min haha. Och han var inte jättepigg, fick typ dra runt honom. Sen skrittade jag och Dsquared SEQ (D2) ut i solen, mysigtmysigt och han var så snäll :)
Sen skrittade jag av Wolfman efter att Anna hade ridit på honom, vi skrittade också ut lite, han var lite piggare haha. Men han är så gullig!
Jag fick också rida på Jimmy Choo SEQ. Segerstas lilla stjärna till 7åring. Jag skulle rida fram honom till Mads, men sen kom han fram till att han inte skulle hinna rida jimmy, så då fick jag fortsätta lite till innan han fick vara klar. Så det var ju lite kul. Gick lite sådär i början, fick inte riktigt fram honom. Sen blev det bättre, men då blev an lite tung i handen istället. Då fick jag hjälp av mads hur jag skulle göra, så då blev det bättre :) Han är inte lätt den fina hästen!
Annars gjorde jag massa vanliga saker också typ fodra, ta in hästar, göra iordning massa hästar osv. 

candyman på en av promenaderna


D2 ute på äventyr


hästar i hagar som äter hö :) därborta ser man också skrittmaskinen och en del av ridhuset.


Jazz Whine äter hö med herrgården i bakgrunden


Wolfman efter avskrittningen. Gamla stallet + svarta uteboxarna i bakgrunden 



dom übersöta ettåringarna ville inte posa :(


Hit Master och jag är ute och går efter att mads har ridit på honom

Kommentarer
Postat av: Karro Grape

Åh fina Candis!! :)

2011-11-18 @ 11:14:26
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0