Torsdag

ligger lite efter i uppdateringen...
Spec dressyr på farsta. Red på Exxon idag igen. Sist var han ju lite halvcrazy för spöt, red utan idag och det gick mycket bättre. Kag fick fram honom bra för skänkeln utan det och han kunde slappna av mer. Så aa jag tycker det gick bra. Vi tränade på serpentiner och stora mittvolten i galopp haha.

Sen åkte jag bara hem en snabbis, för jag lisa och helena skulle på grönt kort kurs så att vi blir grönt kort utbildare eller nåt ;) och det var på Ågesta, en bit att åka ju. Det höll på till typ halv nio, och när vi skulle hem så glömde vi att gå av på farsta strand.... så vi blev fast ute i nowhere ett tag och kom inte hem förns halv elva typ, kul haha.
Jag och fina Dell Boy som är en ridskolehäst på ågesta :) typ ett år sen, tiden går fort haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0