söndag :)

åkte till stallet vid 10 och hade lite städdag.
Sen åt jag och Tova lunch och kollade på stallkompisar i klubbrummet, mys!
Efter det tog vi in hästarna och så borstade jag på lermonstret Darco innan jag red en sväng. Skrittade ut först i typ 20 minuter, sen in i ridhuset, travade två långsidor, galopperade ett helt varv, vilade och gjorde samma sak i andra varvet :) Han var inte så busig idag, men han galopperade ganska fort, men det är ju bara bra så att det blir en ren tretaktsgalopp ;)
Idag flyttade det dessutom in 3 nya privathästar, kultkult!

Imorgon åker jag, Ella och Pappa till Malmö för att kolla på Rihanna. Ska bli kuuul! Jag är tillbaka på tisdag kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0