today

har haft studiedag idag, wonderfuuuuul!
Bakade kladdkaka, kollade på Bert, pluggade lite och åkte till stallet vid två. Najs!

I stallet så promenerade jag med Darco som vanligt och sen red jag lektion. Kanske dags att avslöja vem jag ev. ska tävla nästa vecka hehe, red nämligen lektion på henne idag för första gången på huuur länge som helst :p Heavy!
Hon har ju inte tävlat på typ tre år nu och har knappt blivit genomriden sen dess, för att hon har varit dålig i benen. Men nu är det ju typ bra, så vi får se efter dagens lektion om benet känns bra imorgon. Så håll tummarna! :)
Lektionen idag gick helt okej, ganska bra. Var ju somsagt väldigt längesen jag red henne, men hon är så okomplicerad så det går ganska fort att rida in sig. Det man får se upp med är att hon inte blir för lång och seg.
Men hon har ju tävlat upp till regional LA med bra resultat, så hon är ju van och så :) ska nog inte vara några problem om hon håller sig bra i benen bara!
isabelle och heavy :))

Kommentarer
Postat av: ronja

Sv: Haha ok, det är du väldigt ensam om att tycka då :b

2011-10-10 @ 22:22:02
Postat av: Isabelle Westergren

åååhh älsklingponnyn! Vad kuuul :D <3

2011-10-11 @ 14:15:49
URL: http://isabellewestergren.blogspot.se
Postat av: bert

var jag duktig i filmen?

2011-10-13 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0