torsdag

Har varit hemma från skolan/praktiken dom två senaste dagarna. Är jätteförsyld och hade feber. Men idag släpade jag mig till farsta.
Fick rida på en häst som heter Blacky. Den var okomplicerad och det kändes bra. Det var väl kul :)

Sen till överby och rida lektion. Red på Embada. I början gick det inte alls bra. Hon skulle gå med snodd för första gången och i början var den jättelöst spänd och då var hon jättestark och blä, det kändes typ som att hon försökte dra från snodden också. Sen spände lena den lite mer och då accepterade hon den. Hon blev iaf asfin då och jag fick värsta wow-känslan för hon är ju sjukt fin! men ganska svår tycker jag, nu fick jag ju lite extra hjälp och det behövdes! :)
embada när hon var helt ny, alltså innan sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0