veckan

Onsdag: praktik på segersta. Rätt stressig och jobbig dag, hände en liten "olycka" dessutom, som somtur var slutade bra! Skrittade ut själv på Morris, 5 år som hade vilat ett par dar. Han var galen, och jag fick träna min balans lite när han typ reste sig och backade ner i diket och sånt ;) Sen ut och jogga fina Wolfman med Jenny som red Clever. Så himla härligt, Wolfman har sjukt fin trav fast han är så liten och så får dom ju massa bjudning när det är ute, så det var inte lite mysigt när dom ökade sida vid sida småhestisarna :') Sen åkte jag till stallet och det var kvällsteori, Lena hade en liten kvällsclinic med Donnerstein. Han är så grymt fin!

Torsdag: Specialidrott @ farsta. Ärligt talat var ridlektionen rätt tråkig. Jag red på Blacky den här veckan igen, okomplicerad häst och det gick väl ganska bra ;) Sen till stallet, men eftersom det var teori var det ingen ridning.

Fredag: Var på Solna med skolan. Fick rida ponny förförsta gången där haha. Eller jag tror han är ponny, Dumle. Väldigt liten är han iaf ;) Gick ganska bra också, han var lite seg, men fick lite mer egen bjudning på slutet och då kändes formen bättre också. Sen på kvällen gick jag och lisa på Idol, jag vann biljetter i torsdags haha! Var skoj!

Lördag: Jobbade i stallet och fixade, skrittade ut på Cyprys. Och annars hände inte mycket ;)

Söndag: Idag var jag ju med Ida och Flash på tävling på Lidingö. Blev hämtad hemma redan kvart över 6, najs ;)
Dom var duktiga! Red MSVC:2 på 66% och blev placerade 4:a på det :).

Och det bästa av allt: IMORGON SKA DARCO BÖRJA SKRITTAS MED RYTTARE! :) har inte suttit på honom på en månad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0