kvällen

em/kvällen spenderades på överby :)
Darco är oförändrad från igår, så han har stått inne och i fålla. Men fållan sprängde han på fem minuter tydligen och sprang runt i hagen som den står i.... busponny!
Så på lektionen fick jag rida på vårat nyaste tillskott, Embada! Första gången jag red på henne, men hon var väldigt rolig men lite knepig. Hon tog liksom inget riktigt stöd på bettet, och så blev hon lite stark i galoppen. Men i slutet så kändes det bra! Hon har ju härliga gångarter också om man jämför med dom andra ridskolehästarna ;) Nä men jag rider henne gärna igen! (fast nu vill jag rida på darco...)

Efter lektionen gick jag ut och gick med darco, hanna, phiolith, helena, ferdinand och alice. Det var myysigt :)
Men åååh jag vill ju tävla på söndag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0