måndag

skolaan först såklart. skojj! (eller inte) eller jo jag tycker om min skola :)

Sen till stallet, gick en promenad med finaste Darco♥ Jag har inte skrivit det än, men veterinären var och kollade på honom igår. Han har antagligen vrickat kotleden, då hältan blev mycket svagare när dom bedövade kotleden. Så nu ska han gå på dubbel butta i tre dagar och ta det lugnt. Sen ska han få mindre, och börja gå lite lätta lektioner om han är fräsch. Så ska det nog vara bra snart :)
idag på promenad, mupponny :)


Sen red jag lektin på Zara. VI hoppade. Eller hoppade och hoppade, skuttade lite smhinder kan man nog säga. Vi gjorde en ganska vanlig, och nyttig övning. Fler och färre galoppsprång mellan två småhinder. Först skulle vi ha ett "normalt" antal som vi skulle klara av att rida på tre gånger i rad. Det gick bra. Sen skulle vi få plats med ett till galoppsprång, då gick det inte jättebra, hon blev lite stark och jag blev lite för fast. Men sen fick jag tillbaka henne fint mellan, men då fastnade jag lite i det läget och så blev det sämre när vi skulle rida på färre. Men det gick ändå bra, hon kändes fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0