Torsdag em/kväll

I torsdags efter att jag ridit på farsta så åkte jag till Överby och red min vanliga lektion på prinsen!
Vi red ute och han kändes väldigt fin i traven! :) Högergaloppen kändes lite sådär, men sen så blev det bättre. Vänstergaloppen tyckte jag var ganska bra idag. Så jag är nöööjd!

Efter lektionen var det tävlingsmöte!
Vi snackade om vad vi ska ha för tävlingar nästa år och vilka tävlingar vi ska åka på i höst.
2012 ska vi ansöka om att ha tävlingar en helg i maj, ponny på lördagen och storhäst på söndagen. Och så ska vi även ansöka om att ha sommartävlingarna igen! Sista helgen i juni blir det ett regionalt/nationellt meeting hos oss alltså, så boka in det! 

Dom tävlingarna jag och Darco ska åka på i höst är:
11/9 - Rastaborg, div II, LC-LB
9/10 - Hemma (överby), div II, LC-LB
16/10 - Sundby, LB-LA
30/10 - Täby, div II final (om vi går dit), LA
5/11 - Vällingby, LC-LB

Första tävlingen är alltså redan nästa vecka! Längtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0